Jesteś tutaj: zmianywpodatkach.com.pl > Finanse > Rozkwit szarej strefy

Rewolucja w hipermarketach

Właściciele dyskontów postanowili otworzyć się na bardziej zamożnych i wymagających klientów, ponieważ nie wystarcza im już walka o najniższe ceny. Rewolucja w hipermarketach Tak więc w najbliższym czasie w ofercie tych dyskontów pojawią się markowe produkty. Natomiast hipermarkety Auchan zapowiadają całkowicie odwrotną strategię.

Lidl kojarzony z wieloma promocjami produktów kulinarnych (do ich zakupu zachęcają znani kucharze – Okrasa i Pascal), zamierza już od 1 grudnia wprowadzić do swojej oferty produkty ekskluzywnej marki Wittchen. Mimo tego, że menadżerowie sieci zapewniają, że to jednorazowa akcja, to możemy zauważyć jaki kierunek przyjęła firma. Rewolucja w hipermarketach Dyskonty odchodzą od promowania produktów własnej marki, ponieważ klienci tych sklepów już nie tylko szukają w nich niskich cen, ale również markowych rzeczy.  Dlatego za sklepem, który od paru miesięcy rozbudowuje swoje działy z markowymi alkoholami, poszły inne sieci.

W innym kierunku natomiast idą hipermarkety Auchan. Podczas gdy dyskonty odchodzą od wypracowanej przez lata formuły niskich cen, Auchan się do niej zbliża. O zmianie strategii zarząd poinformował podczas otwarcia nowego hipermarketu w Łomiankach. Plan zmiany hipermarketów w dyskonty zakłada zmiany między innymi w powierzchni sklepów. Z półek ma zniknąć ponad 10 tysięcy markowych towarów, a sama powierzchnia zostanie zmniejszona. Rewolucja w hipermarketach Okazuje się, że klienci sklepu często czuli się zagubieni wśród tak bogatej oferty, artykuły się dublowały i ciężko było wyeksponować towar, który cieszył się dobrą opinią. Auchan zamierza rywalizować z jak  najniższymi cenami.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.