Jesteś tutaj: finansmarket.com.pl > Banki > Ryzyko w biznesie

Promocyjna pułapka

Wraz z letnimi czy też zimowymi wyprzedażami galerie handlowe przeżywają prawdziwy nawał klientów. Sklepy odzieżowe pękają w szwach, a chaos jaki w nich panuje mógłby niejednego przyprawić o zawrót głowy. Kolorowe napisy sale przyciągają wzrok nie tylko kobiet. Ale czy promocja jest zawsze promocją? Niejednokrotnie możemy spotkać się z nadrukowaną i od razu przekreśloną ceną, która ma nam sugerować, że jest to doskonały czas na zakup kolejnego, niepotrzebnego ubrania. W końcu taka oferta może się już więcej nie powtórzyć. Sklepy często podnoszą cenę towarów, by później ją opuścić, powracając do zwykłej ceny. Oczywiście zdarzają się prawdziwe okazje, ale możemy zaliczyć je do nielicznej grupy. Kluczem do sukcesu jest zachowanie zdrowego rozsądku i rozważenie czy dana rzecz na pewno jest nam potrzebna. Zawsze powinniśmy chłodno ocenić cenę produktu i określić czy jest wart takiej ilości gotówki.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.